Inget perfekt

Provade lite av kläderna jag fick från HM, men inget satt bra. Det mesta var för stort, möjligen att jag behåller ett par shorts, men det är lättare att skicka tillbaka allt än att försöka fatta hur jag gör annars. Ja, vi får se. Men oavsett är det inget att visa, tyvärr. När ska jag lära mig att det inte går att beställa kläder över internet..?

Idag har jag fått gjort en hel del faktiskt. Det känns så iaf, men när jag tänker efter så är det ju inte så jättemycket..haha. Har iaf tränat 2 ggr, varit på Coop och lämnat in kläderna från Ellos, fixat lunch och börjat plocka undan julen.

Imorgon kl 9 ska jag till sjukgymnasten med min rygg, vill att den ska bli helt bra igen, även om det inte är jättebesvärligt med den just nu. Sen ska jag byta lite kläder och sånt. Imorgon tänker jag hoppa över träningen - tro det eller ej - nej, imorgon ska min kropp få vila. Sen blir det fredag, lördag och söndag igen! Kör hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback