Teknisk support?!

Ja, jag var på Clas Ohlson igår och köpte en timer. Tänkte det vore bra nu när jag ska vara borta i 3 veckor, är ju inte så jättebra om det ser helt öde ut varje kväll kanske. Men iaf..jag får den fan inte att funka! Så nu ska jag gå tillbaka och kräva hjälp av kundtjänst. Dom får ställa in den åt mig, det måste dom väl kunna?!
Ja, jag vet att jag är helt hopplöst oteknisk, men jag fick den att funka första gången när jag bara provade den närmaste hela timmen, men sen när jag skulle ställa in "rätt" tid så funkade det inte. Jag blir tokig på tekniska prylar!
Men först ska jag hämta mitt paket från HM (yes, det har kommit nu!), sen blir det träning. Mitt favoritpass kl 12 idag! :)
Ha en fin dag i nysnön som kommit i natt!



Ja, nu var det inte exakt en sån här jag köpte, men Jävla fanskap..

Kommentarer
sara säger:

du får visa upp kläderna du köpt sedan :D

2011-01-12 | 10:08:39
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/
KAJ ♥ säger:

Ja det tycker jag att du ska göra, det var ju en hel del frågor så tar lite tid :P



Kul att H&M-paketet hann komma, du får visa vad du köpte sen! :)



Hoppas det löser sig med timern!

2011-01-12 | 10:34:57
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback