Vaccin 2

Hej på er!

Har väl egentligen inte så jättemycket att skriva, men är lite rastlös just nu i väntan på att mitt hår ska torka lite så jag kan gå ut. Haha.
Jag har idag hunnit med lite fotvård och ett gympapass. Snart ska jag in till stan igen och ta sista vaccinsprutan + hämta det vidriga Dukoralet, sen möta Ellinor för att bege oss till Friskis. Yes, idag blir det 2 pass. Jag behöver det, träna bort julmaten! Dessutom när jag varit sjuk i 3 veckor och inte kunnat röra på mig alls. Det blir bra.

Ikväll ska jag beställa lite kläder från HM och bara hoppas på att det hinner komma innan jag åker.
Men det borde väl hinna på 2 veckor? Eller?

Kommentarer
KAJ ♥ säger:

Det brukar ta flera veckor om man beställer från H&M, ibland två månader. Det man köper från deras rea går fortare att få.

När du har klickat hem dina saker så ser du leveransdatum vid varje vara :)

2011-01-04 | 16:10:45
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback