Var det fel?

Jag har precis ringt till dagis och pratat med kvinnan som har hand om "uppdragen". Blev helt paff när hon svarar på söndag kväll, jag var helt inställd på telefonsvararen. Jag bestämde mig tidigare idag för att jag inte ville jobba mer på dagis innan vi åker till Thailand, är livrädd att bli sjuk igen.
Så jag sa till henne att jag nu inte kan jobba förrän i mitten av februari, hon tyckte bara det lät underbart med semester. Jag sa ju såklart inte att jag inte ville jobba mer för att inte bli sjuk, utan sa bara att jag nu snart ska iväg osv. Hon sa även att det var väldigt lugnt på vikariefronten just nu.
Nu hoppas på bara på att få några dagar på lagret istället.

Var det helt fel att "strunta i" dagiset pga sjukdomsrisk?

Kommentarer
sara säger:

härligt! :D när och var i grekland har du tänkt åka? :) Finns ju hur många ställen som helst såg jag när vi kikade runt hehe svårt att bestämma sig :)

2011-01-10 | 09:37:28
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback