Vilken miss!

Haha, jag är så jävla klantig! Igår kväll förberedde jag lite inför kvällens middag, bla hackade lök, skalade räkor osv. Löken la jag sedan i en skål med endast platsfolie över. PUCKO! Tror ni det luktade lök i hela kylen imorse eller!? Svar JA. Och som om inte det var nog, så hade jag ju dessutom tagit fram en kaka ur frysen och lagt i kylen över natten..hm, undra vad den smakar.
Ni förstår, Ellinor kommer hit senare och ska ha uppesittarnatt med mig. Då ska jag fixa käk. Och hon visste att den kakan låg i min frys och då var det inget snack om saken - den skulle fram!
Nu måste jag fortsätta här, men jag lovar att återkomma innan jag åker :)

Kajsa, du ville ju ha bilder. Men i brist på både tid och fantasi, så kan jag ju passa på att skryta lite ;)

Kommentarer
KAJ ♥ säger:

Härlig bild!! :) Ni kommer att få det så underbart :D



Jag brukar hacka upp massa lök och frysa in, det luktar inte :D

2011-01-21 | 16:43:24
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/
KAJ ♥ säger:

men då kunde du väl hackat den idag? ;)

2011-01-21 | 17:03:33
Bloggadress: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback