Kökets dag?

Jag känner mig lite duktig idag faktiskt. Håller på att baka och laga massa i köket, och än är jag inte klar. Eftersom vädret ändå är sådär så gör det ju inget att vara inomhus. Även om jag såklart helst vill ha sol när jag är ledig, men men. Jag har gjort en sats lemon curd, två flaskor rabarber-och jordgubbssaft, en stor laddning kycklingwok och förberett till en kycklingröra som ska ätas med pasta när den väl äts. Just nu håller jag på med en lax-och spenatpaj och sen ska jag dra igång ett bullbak tror jag. Känner mig så effektiv! :) Men det känns så bra att fylla upp frysen med massa färdiga portioner bara att ta med till jobbet om vi inte lagat nåt direkt på kvällen. För färdigmat går ju fetbort här!

Kommentarer
Millah säger:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-15 | 10:55:32
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback