Lite nervis..

Sitter här och förbereder mig inför en god natts sömn. Det blev inte mycket av den i natt, kom hem sent och sen var det så fuktigt och min allergi satte sina spår, så det var mindre bra. Hoppas på att det blir bättre idag.
Imorgon ska jag börja med mina morgonpromenader igen. Nu när jag inte har tillgång till gympa och friskis så kommer jag att bli tokig om jag inte rör på mig. Så minst en promenad om dagen. Måste försöka iaf.
Imorgon är det även första dagen för sommaren på jobbet. Samma jobb som förra året och som jag kanske borde komma ihåg allt på, men icke..jag är lite nervös för att jag inte gör det. Jag ska dessutom öppna själv, haha. Hur ska detta gå? Förmodligen sitter det när jag väl är på plats, men lite oroligt är det :)

Jaja, sov gott!

Förresten, jag är hemma hos mina föräldrar nu för sommaren, och troligen i 5-6-7 veckor framåt, beroende på hur länge det blir jobb!



En helt ljuvlig bild från Kolmården.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback