Oplanerad helg

Vilket är sjukt länge sen jag hade. En helg där jag inte har nåt som helst bestämt. Det är ovanligt. Meen, jag vet inte om jag gillar det eller inte. Jag tycker ju om att ha saker att göra och känner mig rätt rastlös annars.
Som igår så hade jag nästan räknat med en sak och sen så blev det inte alls så, dålig kommunikation kanske, jag vet inte.

Det blev förresten aldrig varken Ikea eller Liseberg i onsdags, både jag och Ellinor var för trötta efter jobbet så vi hyrde film istället. Kändes helt okej. Det blir kanske att jag tar Ikea idag istället, beror lite på hur vädret fortsätter. Oavsett så ska jag gå och träna kl 11.
Som sagt, nej..jag gillar nog inte att inte ha några planer. Det känns så.

Vad gör ni i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback