All by myself

Jag har haft så fullt upp hela veckan, inte tid till nåt egentligen. Och därför har jag inte heller hunnit med att blogga nåt. Jobbade heltid på dagis mån-tors och efter jobbet har jag tränat nästan varje dag. Idag har jag varit "ledig", men har haft fullt upp ändå med sjukgymnast, träning, handling osv. Och nu är det fredag och helg! Äntligen!

Kvällen kommer tillbringas i soffan (och på yogamattan?) med endast tv, en film och jag. Just det, jag blir alldeles själv här idag. Har inte varit själv en fredagskväll på jag vet inte hur länge! Liiiite tråkigt, men kan nog vara rätt skönt också tror jag. Känner mig lite sliten och trött. Handlade på Coop Forum förut och hittade en film jag ska se ikväll; The Game Plan hette den. En Disneyfilm, men jag hade inte hört talas om den innan. Den verkade mysig iaf!
Men först är det ju premiär av Så ska det låta, åh vad jag gillar det programmet! Kanske inte så kul artister med idag, men..

Nu väntar jag på ugnsrotsakerna som är i ugnen, jag ska steka köttfärsbiffar och sen ska jag äta. Mums!

Ha en mysig fredagskväll, vad ni än gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback