Grillpremiär och Mello

Jo, du läste rätt. Och ja, jag vet att det bara är 12 mars och att det är kallt och grått ute. Men nu har min käre far fått för sig att han ska grilla idag. Jaja, jag protesterar inte, jag älskar grillat! Så nu står potatisgratängen och väntar på att få sättas in i ugnen. Till efterrätt dagen till ära har jag slängt ihop en kokoskaka. Den är premiär för mig, men har hört att den ska vara underbar! Kan ju återkomma senare om den blir god ;)
Ikväll blir det bara mys med mina pärisar, lite gott att tugga på och mellofinal. Vem håller ni på ikväll? För mig att valet faktiskt mer och mer självklart vem jag tycker ska vinna. The Moniker! Finns ju ingen låt man blir så glad av som den! Heja Daniel!



Kommentarer
kajsa säger:

Ja fast köpte dem för ett tag sedan =) LOOOVE ;)

2011-03-13 | 10:06:22
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback