Magisk kväll

Ja, återigen var kvällen med Håkan magisk. Fast vad hade jag väntat mig? Och att få vara där med Sofia gjorde det hela ännu bättre! Det var så jäkla härlig publik igår, ingen som knödde eller hoppade på ens tår. Jaa, det kanske låter som en löjlig grej, men om man varit på x antal Håkan-konserter så vet man hur publiken är. Mer behöver jag inte säga.
Men som sagt; helt underbar är han!
Idag mår jag dock sådär..halvbra. Har ingen ork, är vrålförkyld, ont i halsen och känner mig allmänt knäpp. Ligger ju efter med rätt många timmar sömn också. Igår var jag vaken i 21 timmar..

Lite halvkassa bilder från gårkvällen lite nedan.
Nu ska jag försöka orka dammsuga här. Sen åka in till stan, möta Ellinor och köpa med oss sushi hem hit. Det blir en lugn kväll, vilket känns väldigt passande en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback