Blodanalys

Ja, det är väl bara det första namnet man kan säga om mitt liv just nu. Eller just nu, jag tycker att jag alltid har fullt upp. Idag träffade jag en gammal kompis som jag inte träffat på väldigt länge, supermysigt! Men när jag sa det, berättade hur fullt mitt schema är numera så sa hon "men Johanna, det har det alltid varit. Du har alltid haft fullt upp. Alltid sysselsatt med någonting." Jag kan säga att jag fick en liten tankeställare.

Sen fick jag svar på min blodanalys idag också, mycket upplyftande. Nej. Jag har nedsatt funktion pga av "yttre stress", järnbrist och brist på massa B-vitaminer. Fyfan.
Nej, nu ska jag ut och "sandpappra" mina balkongmöbler inför morgondagens "sushi -och roséafton" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback