Jordens undergång?

Jag är hemma efter en helt underbar vecka på Rhodos! Perfekt var det. Men jag kommer återkomma om det, troligen imorgon. Nu är jag lite orolig.

Läste någonstans i förbi-farten idag att jorden ska gå under imorgon. Jag tänkte först att "äsch, tokheller!" Men jag blir mer och mer orolig. Googlade lite och hittade egentligen bara massa forum och blogginlägg ang detta. Men i en av bloggarna stod det med en länk, denna: http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten-jorden-gar-under-pa-lordag. Kolla den.

Jag är nu ärlig talat jätterädd. Och min helg som ska tillbringas relativt ensamt. Jag tycker inte det är alls roligt. Fyfan. Jag vet att jag är jättelöjlig, men tänk om det faktiskt är sant!?
Ja, jag vet då inte..men jag är oroad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback