Breaking Dawn & Divan

Just precis! Vi var några stycken som kollade på bio igår, Breaking Dawn, part 1. Anna, Båtsman fyller år idag, så då var vi på bio och sen gick vi på restaurang. Divan hette stället och GUD vad gott det var! Turkiskt/orientaliskt, så jäkla gott var det. Åt riktigt saftiga kycklingspett. Ja, ett glatt gäng och en trevlig kväll!

Vad jag tyckte om filmen? Tja. Jag tyckte väl att den var bra, dock lite seg. Och emellanåt lite töntig och "för mycket" för mig, som egentligen inte gillar fantasy och övernaturligt. Men annars var den bra. Klart sevärd!
Nu ska jag kolla färdigt på "Här är ditt kylskåp", sen blir det "play-tv" tills lampan släcks för natten. Bonde söker fru, nästa veckas Desperate.
Imorgon är det jobb och hockey som gäller!
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback