I väntan på mitt liv..

Jag har så fruktansvärt ont. Mitt knä värker som aldrig förr och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Inte ens mina starka morfintabletter hjälper ikväll. Jag har gått och stått alldeles för mycket idag, det är bara att konstatera. Men sjuukt, hur ska jag kunna sova?

Om 6 dagar ska jag äntligen operera skiten. Då hoppas jag att det repar sig fort fort fort, så jag kan bli bra igen. Vill kunna träna. Måste träna. Får panik. Kryper i hela mig och jag mår psykiskt dåligt av att inte ens kunna gå ut och gå utan att det få världens värk och ont efteråt. Jag är så trött på det nu.

Ursäkta klagomålen. Nu ska jag bege mig mot sängen och göra vad jag kan för en liten stunds sömn.
Wish me good luck.





Kommentarer
Simone säger:

Nej nej, bara bordet som vi målade:) men dom är tagna på olika tider på dygnet :)

Åh, gumman. Hoppas att operarinen g

2011-11-20 | 11:10:07
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/
Anonym säger:

Går bra, lycka till. Kram

2011-11-20 | 11:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback