Frida och Svensson Svensson

Åååh, jag blir tokig! Jag råkade ta bort allt jag skrivit. ÅH. Då börjar vi om..
-
Ikväll ska jag äntligen träffa Frida igen. Hon bor i London annars och är inte jätteofta hemma i Sverige, så det ska bli superkul! Vi ska käka sushi (tror jag) och kolla nya Svensson Svensson-filmen som hade premiär igår. Det är typ våran film. Ni vet som man säger "det är min låt". Detta är våran film.
Jag har jättejätteont i min halsen, vilket inte direkt passar jättebra nu eftersom vi ska ha konsert med kören imorgon. Känner inte till 100 % för det egentligen, men Emma vill gärna gå verkar det som och då känner jag lite att jag kanske sviker henne annars. Ja, vi får se imorgon, jag åker inte om jag har ännu ondare.

Vad ska ni hitta på ikväll?



Kommentarer
Kajsa säger:

Åh vad kul med Svensson svensson, hade ingen aning om att den skulle bli film o gå på bio! det såg man ju alltid när man var liten :D

2011-10-15 | 17:29:59
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/
simone säger:

Låter bra ju. Hade du en trevlig kväll då? Var filmen bra?

Ont i halsen har jag med, jätte hes just nu!! :)

2011-10-16 | 14:59:23
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback