Veckans bad day

Ja, inte bad day som man kan ha någon gång ibland. Som jag antar att alla har. Nej, det är just grejen att det är söndag. Jag gillar verkligen inte söndagar. De är väldigt, väldigt ofta tråkiga. Jag ska inte säga alltid, det beror ju såklart på vad man gör. Men i mitt liv just nu så är det vardagarna som är helt smockat med grejer, så man knappt hinner tänka (jätteskönt). Och jag gillar att ha mycket att göra. Blir lätt rastlös annars. Helgerna brukar vara lite lugnare. Och just söndagar är så förbaskat tråkiga. Lätt veckans tråkigaste dag. Inte gör det saken bättre att det ofta är helt grått ute heller.
Men oj, nu får jag sluta innan jag deppar ner er också :) Sorry!

Igår var det match mot Djurgården, vi vann! 2-0, gött! "Våra barn" var lite i oordning igår och det var lite allmänt rörigt på läktaren, men det ska nog vara bättre tills nästa gång. Barn triggar ju som bekant varann!
Efteråt blev det bråttom, var sen till middagen. Vi träffades på La Sombrita, en tapasrestaurang. Det var helt okej, men servicen var dålig. Sällskapet var kanonbra, och halloumin smakade gudomligt - som vanligt.

Nu ska jag fixa lite här. Ser ut som om tredje världskriget startat här. Grejen är att det är ju så otacksamt att städa, det ser ju likadant ut om några dagar igen. Hm..någon som känner igen det? Kan det vara så att man har för mycket grejer tro..?
--
Ooo, nu ringde Ellinor och frågade om jag ville komma över! Lycka! Kvällen är räddad. Ska bara slänga i mig lite käk först tänkte jag.

Ciao!



Kommentarer
Simone säger:

Nä men Gud, söndagar är nästan heliga ju:) lugnt o skönt tycker jag o inga måsten ;)

2011-10-10 | 22:31:18
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback