Fullbokad torsdag

Det är lite mycket här idag kan jag känna. Inte det att saker tar tid och så, utan det är så mycket grejer som ska göras och hinnas med. Ska vara i skolan till 12, kl 13 ska jag träffa en doktor för knät, har tvättid 14-17 och kl 19 börjar kören! Pjuu! Det känns mycket, men det är ju roligt också :) Och snart är det helg! Åh, vad jag gillar helg. Och då är det hockey och HÅKAN! Fint!
Funderar på om jag kanske borde fixa till benen lite nu när jag ska träffa en knädoktor? Typ..raka benen? Vem vet, det kanske är världens snygging!? Haha.
Nej, nu ska jag ta mig lite frukost!

Ha en fin dag!

Ps. Jag är förresten helnöjd med min tatuering, trots att den inte är klar!

Kommentarer
anna säger:

Sv: jag förstår det, som du säger, det blir ju liksom en kick! jag ska tyvärr inte på håkan, hade soooo baaaad velat åka men kan inte! hälsa honom från mig, en stor puss! ;)

2011-09-15 | 16:05:08
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/
kajsa säger:

Haha ja fy fan, träningsvärken kommer mer och mer! Men kul var det, även om jag höll på att spy hahaha. Spanskan gå jättebra, börjar bli kul nu! Hur går det för dig? pluggar du något nu? puss

2011-09-15 | 20:12:11
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback