Gaddning på G!

Ja, gud så nervös jag är! Idag gäller det, den tredje (och ev sista?) tatueringen ska göras. Ellinor tror mig inte när jag säger att det är sista, jag sa tydligen det sist gång också..oops! Men oavsett så är jag nervös idag. Mot vad jag brukar vara. De båda förra gångerna har jag haft minst en person med mig som jag kunnat hålla i handen och vara moraliskt stöd. Nu har jag inte det. Och att göra på foten, som jag ska göra idag, sägs göra fruktansvärt ont. KUL! En kille skrev på ett forum att det var det mest smärtsamma han någonsin varit med om. En annan skrev att han kort övervägde att drastiskt förkorta sitt liv där och då. Herregud, vad har jag gett mig in på? Haha. Jaja, det löser sig såklart! Återkommer med bild i eftermiddag.
Nu ska jag städa lite här, slänga ihop en köttgrotta och in i ugnen, perfekt till fryslådor!
Yepp, återkommer senare!

Förresten, nu är jag äntligen klar med mitt album med Thailandsminnen från i vintras. Det fattas bara några få anteckningar, men det är sånt jag inte kommer ihåg så behöver mammas hjälp :)

Kommentarer
sara säger:

köttgrotta? va är det? låter spännande :)

lycka till med tatueringen idag! jag är nyfiken så inväntar bild senare :)

2011-09-10 | 09:30:21
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/
Kajsa säger:

Vilken fin framsida :)



Lycka till med tatueringen idag, går säkert superbra! Ser fram emot att se den sen :) Spännande!

2011-09-10 | 10:16:52
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/
Kajsa säger:

Men gud vad spännande, trodde du skulle göra en liten fjäril eller hjärta på foten bara :D Vill se bild NUUUUU :D

2011-09-10 | 18:27:55
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback