Hockeypremiär

Igår var det dags! Kvällen vi väntat på. Hockeypremiären, mellan Frölunda och Växjö. Det var en väldigt rörig och "oviss" kväll, ingen hade koll på nåt och ingen visste vad vi skulle göra. Tydligen massa biljettstrul också. När vi kom så fick vi varsin stor, vit munktröja med lite tryck och "CREW" på ryggen. Haha, Carro tyckte det kändes som att vi hade tryckt upp dom själva för att verka coola. Så tänkte nog inte jag direkt, men är beredd att hålla med. Vi vill ha t-shirtar :) Men utöver det så var det jättekul! Kul med hockey igen efter ett alldeles för långt uppehåll för min del. Och sen vann dom ju också, toppen! Nästa hemmamatch är på lördag, då hoppas vi att lite har löst sig :)

Idag hade jag hoppats på att jobba, men inget samtal idag heller..åh, jag är trött på att gå hemma när jag inte är sjuk eller nåt. Kanske får ta mig iväg till Friskis igen? Dock var det inget pass som lockade under dagen idag. Ikväll hoppas jag på sushi med Kajsa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback