Inte alls bra..

Nej, bra är det sista man kan säga om denna eftermiddagens/kvällen. Länge sen jag mådde så dåligt över nåt. Därför jag inte har skrivit nåt också. Jag har prov i skolan imorgon och har sån fruktansvärt ångest över det. Det jag läser går inte in i huvudet för att jag är så sjukt trött. Har inte sovit ordentligt på typ 2 veckor och det tär på knopp och kropp! Känner mig som en zombie, som om jag går runt i dvala. Inte okej. Förhoppningsvis blir det lite bättre nu i veckan, bara detta provet är gjort. Hoppas att det är det som legat och gnagt på nätterna

Mamma intalade mig precis att "Johanna, man kan bara göra så gott man kan! Det viktigaste är att försöka, går det inte så går det inte. Då har du iaf försökt". Tack mamma! <3

Kommentarer
anna säger:

du ska lyssna på mor din, jag vet vad du menar med ångest över prov osv, har so-prov på fredag och har inte pluggat ett piss eftersom jag inte ens är färdig... :(



Sv: nej jag fick stanna hemma, haha! tanken var ju egentligen att inte alla barn skulle hänga med, och eftersom jag har skolan att tänka på spelar det inte så stor roll att jag inte hängde med ;) plus att jag är hemma ensam... hallå, fest?! ;););)

2011-09-25 | 20:49:36
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/
anna säger:

Sv: jag vet vad du menar, det har känts lite så sen vi började faktiskt, som om allting kommer på en gång och... aa :( lycka till, hoppas det känns bättre snart! för min del tror jag bara jag inte kommit in i det riktigt än.

haha, ja, dom behöver ju aldrig få reda på festen... ;) tackartackar, mamma gjorde ingefärste en gång men smakade aldrig, får väl prova det! och sömnen behöver jag mer av ;)

2011-09-26 | 15:07:08
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback