Lördag

Jag var inte besviken, men inte heller helt lyrisk som jag brukar vara efter en konsert med Håkan. Första timmen körde han hela den senaste skivan, alltså rakt av. Det sättet vet jag inte om jag blev jätteförtjust i att göra. Jag gillar blandningen gammalt-nytt! Men det är såklart det var bra ändå, verkligen. Som gladast var jag under Känn ingen sorg för mig Göteborg, då det sprutade konfetti så det kändes som att det hade dragit in en snöstorm över Gbg! Hela den blåa himlen var helt vitt av allt fint konfetti. Underbart.

Sen blev jag så trött på dom jäkla spårvagnarna som är så knökfulla så man inte ens skulle få in en fot, och det en lång tid efter. Så jag bestämde mig för att hem. Det är 6 km från Liseberg hem till mig. Det tog en timme, och som jag frös! Men skönt var det, var ju pigg och så efteråt.

Nu ska jag fixa, städa, diska lite här och sen bege mig mot Friskis. Känns så skönt att ha kommit igång med träningen igen efter sommaren.
Ikväll är det hockey igen, denna kväll mot  Luleå. Håll tummar och tår!

Kommentarer
anna säger:

Sv: alltid lika mysigt! ajjemensan :) vad gör du då? hänger i gbg? ;)

2011-09-17 | 23:29:17
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback