Torsdagen

Herregud, tiden går så fort! Vart tog denna veckan vägen? Det har varit skola, jobb, jobb, skola och blir jobb imorgon. Och däremellan har det hänt en del annat smått och gott. Ja, jag kan bara konstatera att jag skulle vilja ha 12 h extra på dygnet. Iaf 10. Det skulle vara toppen, tycker jag.

Idag har jag varit i skolan igen, gick rätt bra tycker jag. Sen mötte jag upp Ellinor och åt sushi till lunch innan hon skulle vidare till första dagen i skolan (!!). Spännande! Jag drog hem och fixade lite, sen möttes vi upp igen och drog till Ikea.
Dom hade just nu dagar med billiga orkidéer, 49 kr/st, toppen! Köpte 2 st, en lampa till vardagsrummet och lite annat, som vanligt.
När jag skulle packa upp lampan förut (jag kan tillägga att jag var riktigt trött) så fick jag syn på en kul grej på en av pappbitarna:
Som jag skrattade!
Så här blev fönstret i vardagsrummet till slut, jag är rätt nöjd iaf!
Imorgon ska jag upp vid 6, så jag ska strax bege mig mot sängen. Ska vänta på de lokala nyheterna bara ;) (Hallå, kärringvarning?!)
Sov gott!

Kommentarer
Kajsa säger:

Haha, vi har likadana lampor. Ser ut som ÅRSTID i alla fall. Tänkte inte på den roliga kartongen dock :P



Hoppas du får en fin helg!

2011-09-02 | 17:10:07
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/
Simone säger:

Fint :) 49 kr. Jag köpte två igår för 89 kr styck!!! Fan då:( trevlig helg :)

2011-09-02 | 19:21:05
Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback