Utesushi

Har väl egentligen ingenting att skriva som jag inte redan skrivit tidigare, så det får bara bli en kortis nu.
Igår träffade jag Kajsa och åt sushi, ute! Vi satt ute och åt, och jag vill nog säga att jag inte ens tyckte det var kallt. Skönt att det kan få vara "varmt" lite till innan vargavintern biter tag i oss.

Dagens planer tänker jag inte tjata på er om, det har jag redan skrivit rätt detaljerat. Men jag ska iaf snart bege mig mot skolan.

Imorgon ska jag heeeem! Hade först tänkt skippa datorn, men jag tror jag tar med den ändå faktiskt. Så då blir det väl någon uppdatering i helgen kanske ;)

Ha en fin torsdag!

Och som vanligt, så har jag ingen passande bild.

Kommentarer
Kajsa säger:

Ja, klart jag visar sen. Du har nog en aning! ;)

2011-10-03 | 18:24:45
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback