Västsveriges sämsta immunförsvar

Otroligt. Jo, det är sant. Jag är sjuk IGEN. Hur lång tid gick det emellan denna gången då? Ja, ganska exakt en vecka. Jag är så fruktansvärt jävla trött på detta nu, så jag vet snart inte vad jag tar mig till. Okej, med en liten förkylning då och då, det kan man väl stå ut med. Men att få hög feber och allt annat som hör till VARJE gång också, det är inte okej!

Så, då var det ute. Skönt!

Trots sjukdom och allt, så måste jag iväg på ett möte ikväll. Frölunda Indians ska ha typ "höst-kick off" eller nåt liknande, och jag ska vara någon sorts ledare för en barngrupp nu. Ska jag vara ärlig så vet jag inte exakt vad det handlar om, men kan ju återkomma med det ikväll eller imorgon :)

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!

Kommentarer
Kajsa säger:

Menar du imorgon med imorgon?

2011-09-06 | 22:46:02
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/
Kajsa säger:

Sushi nästa onsdag blir jättebra. Jag slutar 16.45 så kan vara på stan strax efter 17. Behöver handla lite, bland annat på Lagerhaus. Vill du hänga med eller ska vi ses efteråt o äta bara?

2011-09-07 | 10:12:29
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback