Bildbomb - Påskafton

Gubbarna i varje familj stod för maten denna afton, mycket trevligt att sitta och bli serverad vid bordet - inte alltför ofta det händer :)
Godaste tårtan till förmiddags/födelsedagsfika!
Suddig, men god välkomstdrink
Förrätt: Limemarineade räkor på vitlökstoast. Grymt gott!
Varmrätt: Lammstek, rotsaksgratäng, rödvinssky och fruktsalsa.
Dessert: Marängbakelse med lime, avokadoglass och hallonsås.
-
Det var en mycket trevlig dag måste jag säga. Jag gillar verkligen min släkt. Puss till dom!
Synd att inte alla kunde vara med bara.

Kommentarer
Kajsa ♥ säger:

Vad mysigt och gott det ser ut! :)

2012-04-14 | 09:05:17
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/
anna säger:

blev hungrig nu.....



Sv: haha, nä inte jag heller, fick dock presentkort på affären i typ julas, så fick ju kika lite! ;)

2012-04-14 | 16:08:36
Bloggadress: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback