God lunch!

Här sitter jag nu igen, vid datorn med något att plugga framför mig. Prio ligger egentligen på psykologin, men den är så jäkla krånglig och svår, så det är väldigt lätt att skjuta den framför sig. Istället fixar jag nu med en inlämning i Hälsopedagogiken, betydligt roligare iaf.
-
Jag startade min vecka kl 05.30 imorse, kl 7 körde jag ett spinningpass och kl 8.30 började skolan. Full fart, men det var riktigt skönt att ha avklarat träningen redan innan skolan. Om ca 1 h ska jag bege mig till sjukgymnasten och sen blir det att träffa Frida över en kopp te, på nåt mysigt fik.
Dagens lunch, ett gott hop-plock av det som fanns hemma och som inte behövde tillagas och ta någon dyrbar tid:
Grönsallad, avokado, rädisor, paprika, ett kokt ägg, keso och halloumi. Perfekt!

Kommentarer
Kajsa ♥ säger:

Gott gott :)

2012-04-17 | 10:48:46
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback