Grillning och Grease

Jag har precis kommit hem från Ellinor och Maria. Det blev så sent igår, så jag stannade i natt. Vi hade så himla mysigt där på kvällen. Vi färgade hår, grillade massa goda grillspett, de sjöng lägersånger från scouterna i hopp om att hålla värmen lite bättre. Sen hamnade vi i soffan. Ah, det var en bra kväll och dag.
-
Nu har jag plötsligt lite brådis. Kl 12 ska jag åka mot Centralen för att åka till Uddevalla. Där ska jag möta mina kära föräldrar och några fina vänner för att käka lunch och sen gå på musikal. För tre år sen var jag med i uppsättningen av Grease. Nu är det tydligen - hjälp - TRE år sen vi tog studenten, så det var alltså dags för en ny musikal. Ska bli riktigt roligt, jag vet att det kommer vara grymt. Sinclair har alltid god smak för rollinnehavare och annat :)
-
Nej, lite käk, dusch, städ och make!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback