Göteborgs kulturkalas

Jag har i flera dagar nu tänkt lägga upp massa bilder från min långweekend på Östkusten och den stora Bondefesten! Anledningen till att de inte kommer upp är att jag inte lyckas vända iPhone-bilderna till rätt "bild". Vill ju inte lägga upp sneda bilder :) Så ni får tålmodigt vänta tills jag har fixat det, kanske imorgonkväll när jag för en gång skull ska vara hemma på kvällen! 
 
Denna veckan är det ju kulturkalaset och alltså mycket konserter som jag vill se, faktiskt varje dag utom lördag. Så himla roligt! Igår var vi på Melissa Horn och skulle även sett Timbuktu, men det blev så sent och Ellinor skulle upp och jobba idag, så jag satt på balkongen och lyssnade när jag kom hem istället. Grymt! 
Ikväll är det stand up-show och Svenska Björnstammen som gäller, ska bli riktigt kul att se dem! Resten av veckan blir det Little Marbles, Maskinen, P3 Sommarsession med bla. Norlie KKV och sen avslutas hela kalaset på söndag med RixFM-festivalen med bla Loreen, Moa Lignell och Danny. Mysig avslutning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback