Höstluft

Har ni känt att det är höst på G? Jag tycker det känns i luften. Även om solen värmer jätteskönt, så är det en frisk luft som sveper runt. Och vet ni vad, det känns faktiskt helt okej. Njuter så länge det inte regnar och är pisskallt, för det är något jag verkligen inte tycker om. 
 
Idag har jag varit ute och cyklat igen. Och jag bara måste ju skriva om mitt framsteg från igår, så otroligt nöjd! Igår cyklade jag 8,6 km på 40 min, idag tog jag 11,7 km på knappt 42 min! Galet nöjd! 
 
Ikväll kommer Ellinor hit på middag och Bingolottospelande. Pensionärsvarning, I know, men det är faktiskt kul! 
Det ska bjudas på Åses köttfärspaj och sen bakade jag en typ av sockerkaka (recept kommer!) igår som ska bjudas på till spelandet :) Allt LCHF såklart! Blir nog även lite vattenmelon och jordgubbar till. Körde inget lördagsmys igår då jag blev så fasligt mätt efter maten, så vi flyttar fram det en dag! 

Imorgon är det hårda tag igen! En vecka till Turkiet, taggaaaaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback