Kryck-varning och RixFM

Igårkväll var vi ju, som tidigare skrivet, hos Karl och Kajsa på middag. Supertrevligt! Långt in på småtimmarna dansades det, det sjöngs och det var verkligen jättekul. God mat fick vi också. Men, det kommer ett eget inlägg och bilder enbart om denna kväll lite senare/imorgon. 
 
Idag är det nästan kryck-varning på fröken Johanna. Jag dansade typ 3 danser (?) igår och räckte tydligen gott och väl. Idag är min fot helt fucked-up! Och ännu värre inatt när vi skulle ta oss upp för våra 4/5 trappor till lägenheten. Jag drog mig upp! Så, ingen mer dans framöver, okej Karl? 
Kryckorna står där i ett hörn och bara väntar på att jag kommer behöva använda dom. Jag hade dock inte räknat med att det skulle bli redan, så jag ska försöka vänta lite till. Problemet är att det i eftermiddag/kväll är RixFM-festivalen i 3 h inne i stan, vilket vi ska gå på. Vi får se om några timmar hur det känns. Först ska Carro komma hit och vi ska diskutera våran lilla "barnklack" inför kommane hockeysäsong. 
 
RixFM då? Loreen, Moa Lignell, Danny, Dead by April kommer för att bara nämna några. Det blir kuuul! Älskar när det händer saker i stan! 
 
Nej, dammsugning innan Carro dyker upp!
Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback