Långweekend

När ni läser detta sitter jag, förhoppningsvis, med Ellinor på tåget mot Nyköping/Katrineholm osv. Vi ska tillbringa resten av veckan hos hennes föräldrar på landet/syster i Nyköping. Maria, systerystern, ska ha 25 års-kalajs på lördag med BONDE-tema. Spännande va? Haha. Denna resan innebär också att det härmed är slut på "sommaren". Jag har jobbat klart och alla packning är (snart) flyttad från mor och far igen. När jag kommer hem från Nyköping så är det söndag och livet i Gbg kallar.
Det enda jag hoppas på och verkligen ber om under veckan är att det inte ska regna utan att vi får lite soltid även på östkusten. Här på "framtidan" ska det nämligen bli fint väder resten av veckan..
 
Hoppas ni får en superbra onsdag-söndag, så hörs vi igen när jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback