Sol - lunch - pluggpaus

Sitter i skrivande stund på en solig och jääättevarm balkong och käkar lunch, rester från gårdagens pizza med vitkålssallad (recept kommer!). Har pluggat engelska i några timmar men nu kommer jag inte längre där utan dator. Och eftersom jag varken vill gå in eller att datorn ska brinna upp så får jag helt enkelt ta en paus från plugget en stund framöver.
Tycker att alla som har möjlighet, borde passa på att vara ute i solen idag när det för en gång skull är helt soligt. Det har vi ju inte varit direkt varit bortskämda med senaste veckan här i Gbg.

Handlade lite grejer idag också, helgmys och annat. Ikväll ska jag improvisera med kålroten, återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback