2012

Nu börjar det lida mot årets slut och vad passar då bättre med en lista från 2012? :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inget jag kan komma på så här på rak arm? Det skulle vara att gå i stort sett hela året med en fot som väntade på operation..kul va? Jo förresten, startade med LCHF, min livsstil för livet nu.
2. Höll du några av dina nyårslöften? ”Nyårslöften är till för att brytas”.. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, supermånga!  
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.
5. Vilka länder besökte du? Turkiet och Kreta.
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
 Ett mindre stressigt liv, bättre psykiskt mående och ett lättare jag :)
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Oj, det är många. Speciellt tisdag 31 jan när jag ramlade i trappan och förstörde mitt år..haha.
8. Vad var din största framgång 2012?  Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag hade någon direkt framgång..
9. Största misstaget? Mitt snedsteg i trappan, lätt!!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, det var ju den där foten då..
11. Bästa köpet? Lägenheten kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Träffat flera nya, fina vänner i år som gjort mig extra glad.
 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Flytta på dig, Euforia m.fl. Finns mängder!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare (pga fotens besvär och därmed mitt handikapp)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ja, pluggat kanske? Annars har jag gjort allt jag kunnat göra..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hm..varit mindre negativ kanske?  
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen och mormor och farmor.
19. Blev du kär i år? Nix!
20. Favoritprogram på TV? Favorit och favorit, de jag följt är i alla fall Bonden, Ensam mamma söker, X-factor och mitt älskade Desperate Housewifes.
21. Bästa boken du läste i år? Brödberoende
22. Största musikaliska upptäckten? Hm..bra fråga. Vet inte!  
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag var så tråkig så jag mest önskade mig pengar faktiskt..
25. Något du önskade dig men inte fick?
 Nja, tror inte det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jobbade (blev jätteuppvaktad på dagis), åkte till Gbg och umgicks med en kär vän. Mycket bra dag!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 Återigen, foten..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Clown? Nä, skämt åsido. Rätt neutral. Tights, klänning osv.
29. Vad fick dig att må bra? Sommaren, mina älskade vänner, havet, musik och LCHF.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha oj då, det var värst.
31. Vem saknade du? Vänner som jag träffade alldeles för lite. Och min älskade morfar. Och Maggan.
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, tycker inte om såna här ”nämna namn-grejer”, men en från början och en från slutet; Jenny och Caisa, får stå med här! :) Förlåt ni som inte är nämnda, men jag är otroligt glad över alla jag träffat i år.
33. Årets besvikelse? Hm..tror inte det finns några direkta besvikelser.
34. Årets bästa? Sommarjobbet och mina två resor, utan tvekan! 
35. Årets snällaste? Mina vänner. Älskar er. 


Kommentarer
Kajsa - doucare.nu säger:

Alltid kul med blogglistor :) Hade tänkt göra en sån, men sen kom jag på att jag har sämst minne :D

Svar: Haha, det är en fördel om man har det när man gör en sån lista ;) Du får använda samma lista till 2013 och fylla i allteftersom :D
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-12-29 | 18:44:26
Bloggadress: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback