Middagstips?

Jag brukar börja mina måndagsmorgnar på precis samma sätt varje vecka, direkt efter frukost går jag in till datorn och kollar igenom "veckans reklamblad" från de mataffärer som finns på relativt nära avstånd. Jag brukar alltid få massa bra inspiration till veckans meny därefter samtidigt som jag kan köpa billigare produkter just denna vecka. MEN, denna veckan hittade jag nästan ingenting alls som passade mig, så idag sitter jag här helt nollställd. 
 
Därför frågar jag nu er: 
vad ska ni laga för mat i veckan? Har ni något ni vill dela med er av? 
 
Tackar på förhand :) 

Kommentarer
Anna säger:

Sv: hahahaha du anar inte vad jag skäms nu, du anar inte. Men jo, det skulle vara 18e på kvällen två gånger och 19e på dagen två gånger trooooooor jag, jag vet ju givetvis inget säkert och jag skyller ju på att lärararna inte är noga med att ge ut information men får väl skylla på mig själv istället för att jag inte frågar... ;)

Svar: Haha sjukt kul, men Helt rätt! ;) brukar vara kl 18 och 20! Och dagen efter typ 9 och 11 eller nåt sånt!
Vi ses den 18e ;)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-12-03 | 22:31:39
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/
Aliz säger:

Jag åt en grej i veckan som var jättegott och LCHF.
Skiva rödlök, lägg i en ugnsform. Lägg över kokt broccoli, försök trycka ner laxfileer mellan broccolibuketterna. Blanda grädde med citronpeppar och salt och häll över det över fisken osv. Hiva över massa riven ost och in i ugnen 175-200C typ 15-20min tills osten ser god ut :) enkelt och gott :)

Svar: Snabbt och gott! Tack Aliz! :)
kanduvisslajohanna.blogg.se

2012-12-06 | 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback