Någon som provat?

Nu skulle jag ju egentligen behöva låna en bild från receptskrivarens blogg, men det är tyvärr inte tillåtet, så ni får klarar er utan bild. 
 
Är ni någon där ute som provat Annika Rognebys recept på "chokladfingrar"(http://annikarogneby.se/lchf/chokladfingrar/)?
Namnet får mig att rysa till lite så här i vinterkylan, men det lär vara godare än det låter. 
Anledningen till att jag frågar är att jag tycker receptet låter lite.."tråkigt". Missförstå mig rätt, jag älskar Annikas recept, men just nu är det så himla mycket jag vill testa inför jul och därför är min fråga bara om någon testat detta eller något liknande recept? 
 
Tack för hjälpen! 
 
--
 
Idag ska jag in till stan och äta sen fredagslunch med min fina Jenny. På Café Kosmos såklart! Klart bäst på lunch med sitt utbud av LCHF-rätter. Tips från mig om ni inte redan varit där :) 
 
Innan dess ska jag försöka baka lite, blir nog en sats med fröknäcken och ev. mer kardemummaskorpor. Perfekt till eftermiddagsteet :) Men allt beror på om jag hinner, skulle vilja hinna med en liten promenix i solen också! 
 
Ha en underbar fredag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback