UNDERBARA klänningar - någon?

Är det någon där ute som vill köpa en klänning eller två? 
Jag säljer två underbara som jag tyvärr inte kan ha pga storlek. 
Den lila har fortfarande prislapp och den röda är använd 2 ggr à la 2 timmar. 

Lila klänning med svarta prickar och svart tyll nedtill

Sitsters Point - Noel
Stl: S
100% polyester
Sidenfodrad (eller nylon)
Reglerbara band
Breda sidenband bak
Dragkedja i sidan

Midja: 70 cm
Byst: 80
Överkant till nederkant tyll: 71 cm
Midja till nederkant tyll: 49 cm

Köpt för 649kr, NU: 350kr

 Röd klänning

Stl: 34
Nylon/rayon
Glansig, lite randig
Reglerbara band
Sidenfodrad (eller nylon)

Längd fr byst överkant till nederkanten: 69 cm
Avskuren under byst: 67 cm
Byst: 78 cm

Pris: 150kr

Jag skickar gärna klänningarna och betalar frakten


Kommentarer
Anonym säger:

Har redan bestämt vad jag ska ha tyvärr ! Hoppas någon nappar, riktigt söta.

2012-12-18 | 11:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback