Hemfärd

Denna dagen har verkligen inte varit bra. Jag har varit i skolan för första gången på en vecka, vilket iofs var rätt kul. Psykologi idag, vilket är kul och intressant. Men sen har det bara gått utför. Tänker inte gå in på exakt vad, men det har med skola och mig själv att göra. Blä. Dåligt dag helt enkelt. Fina vänner försöker hjälpa, men inte ens det gick idag.
Ont i foten har jag också, fruktansvärt ont. Har gått mycket idag, visserligen med kryckor men det blir ju ändå belastning. Hoppas det snart blir bättre.

Imorgon åker jag hem till kära mor och far och mitt älskade hemma! Det ska bli så skönt. Har inte varit hemma sen i början av januari, så nu är det på tiden. Ska försöka ta det rätt lugnt, men måste dock plugga lite.
Ev. så kommer Carro hit en sväng ikväll. Lite tjöt, te-drickande och matprogram-kollande. Bra skit. Det är ju onsdag - matprogrammens dag :) Halv åtta, Mästerkocken och sen brukar det alltid vara nåt efter det också.
Nej, nu ska jag läsa lite innan det är middagsdax!
Hoppas ni har en bättre än onsdag än jag har haft :)

Kommentarer
Sara säger:

Det är nog för att jag har lösenordsskyddad blogg :)

2012-02-09 | 20:10:03
Bloggadress: http://wetterlinds.blogg.se/
Ida säger:

Tack för tipsen...känns svårt att veta vad jag kan äta och inte :D

Hoppas du får en bättre dag och att foten blir bättre!

2012-02-10 | 11:18:28
Bloggadress: http://traningspepp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback