Tjejmys med mamma och A-K

Ikväll är det dags för deltävling nr 2, vad tror ni om den? Jag har ingen aning om vem Mimi Oh är, men jag läste någonstans att det är som "Veronica Maggio i Sikta mot stjärnorna" och det tycker jag låter super! Så, utan att ha hört någonting, så tror jag på henne. Sen tycker jag ju om fina rösten, Sonja Aldén. Och Munther-göken är ju så söt. Äh, jag vet inte. Svårt när man inte har en aning om nåt.
Vem håller ni på?
Här blir det i alla fall mys med mamma och Anna-Karin. Till middag blir det quinoasallad med fläskfilé och morotstzatsiki. Mums! Sen blir det gino med vaniljglass till Mello´n! Det blir kalasbra.

Hoppas ni får en trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback