Diagnos?

Hemma från den Skånska Huvudstaden igen. Det har varit riktigt mysigt. Och vilken mysig stad också. Kanon.
Jag drog hem och käkade lite middag direkt när vi kommit in med tåget. Det gick inte så bra, så jag bestämde mig för att ta ett besök hos farbror doktorn - en gång för alla. Perfekt att komma dit så sent på drop-in-tiden, bara en person före i kön.
Jaha, och vad var det för fel då? Jo, det knasigaste av knasigaste. Tydligen en inflammation i leden som fäster revbenen med bröstbenen. DET i sin tur påverkar tydligen nåt i magsäcken som gör att jag har svårt att äta/mår illa. Låter helkonstigt, men säger dom det så. Jag fick utskrivet två olika sorters medicin mot detta, ska hämtas imorgon. Det jävligaste med alltihop är att jag fick träningsstopp. Jag får alltså inte träna. Nu när jag väl kommit igång igen efter operationen så kommer detta och sätter käppar i hjulet. Jag blir så TRÖTT på det.

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Har blivit lite dåligt med sömn den senaste veckan.
Imorgon börjar psykologikursen, skoj!

Kommentarer
kajsa säger:

Men ingredienserna har du på första bilden, sen är det bara att kleta ihop allt till en smet, ner i formen som du ser på bilden och in i ugnen i 50 min. I 200 grader och klart! ;)

2012-01-18 | 13:18:56
Bloggadress: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback