Gymintroduktion

Idag har jag varit jätteduktig (?), inte tränat alls. Inte ens gått en promenad, men där var det endast knät som stoppade mig. Lite komiskt, jag var på väg ut på en liten pw medans tvättmaskinen gick, men det var så galet jävla halt ute så jag hoppade på spårvagnen in till stan istället. Stadium och inhandling av broddar. Kärring-varning, men jag ska fan inte halka och skada mig mer nu!
Imorgon ska jag och Ellinor på gymintroduktion, vi har ju bara varit på gympa och andra ledda pass innan (tio ggr roligare..), så det blir bra med lite visning.

Jag längtar tills på torsdag, ska bli så himla kul. Men mer om det imorgon eller på onsdag.
-
Nu ska jag fortsätta halvkolla på Guldbagge-galan nu tänkte jag. Tycker egentligen inte att det är kul alls, det är ju bara samma filmer hela tiden och filmer som man inte ens har sett. Dessutom massa priser till folk som "kostym" och "scenografi". Ja, okej är min kommentar.
Dessutom är ju priserna så fruktansvärt fula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback