Lägenhetsvisning

Ikväll har jag haft den första lägenhetsvisningen för en trevlig tjej. Hoppas hon vill ha den, så jag slipper fler. Det gick iaf kanon och lägenheten har aldrig varit mer städad och fin! :) Tog lite bilder också innan, så ni kanske kan få se hur det ser ut nu innan jag flyttar. På tiden va?

Jag längtar så till våran flytt. Ska bli så skönt. Känner på mig att jag kommer trivas som fisken i vattnet. Ännu mer än jag har trivts i denna där jag bor nu. Och då har jag trivts superbra här. Höga förväntningar? Tjaa, lite kanske!

För en gång skulle ser jag inte fram emot helgen som kommer. Den kommer bli så tråkig. Jag har verkligen INGET att göra. Jag får inte träna, min bästaste vän är väldigt upptagen med annat och jag har, tro det eller ej, inte så överdrivet mycket att plugga. Får se hur det går utan träning..
Men först är det skola och sen hockey imorgon, längtar. Det var så himla kul igår, riktigt bra och rolig match att se. Ah, kalasbra.
Förresten, jag tog en Riesen förut. Och jävlar vad illamående jag blev. Det gick inte så bra faktiskt.
Nu ska jag se på Biggest Looser. Gillar verkligen det programmet.
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback