TRÄNINGSFÖRBUD

Holy fuck. Jag hatar detta. I måndags hos ortopeden fick jag order att undvika att springa. Igår hos "vanliga" doktorn fick jag träningsstopp i minst en vecka, inte få upp pulsen. Idag hos sjukgymnasten fick jag inte träna på minst en vecka och absolut inte springa. Vad fan ska jag göra då? Inget?
Det går bra nu. Nej, detta suger.
Nu ska jag fixa mig och börja dra mig mot Carro, Scandinavium och hockeyn. Ska bli roligt, det var ett tag sen nu.

Sorry för ett negativt inlägg, men det är faktiskt så jag känner just nu. Jag skulle försöka komma igång med träningen på riktigt och försöka komma i form efter en jävla kass höst med knäproblem och väntan på operation. Och så händer detta. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback