"Vi drar till Malmö"

Dåligt med uppdateringar numera, jag vet. Jag hinner inte. Och när jag hinner så orkar jag inte. Eller så har jag bara inget vettigt att skriva om just då. Det har jag väl egentligen inte nu heller, men får lämna ett litet spår iaf :)
Min mage och illamåendet krånglar fortfarande och matlusten lyser fortfarande med sin frånvaro. Någon som har nåt tips?
Ja, Ellinor är här så jag ska inte vara osocial och sitta här, skulle bara lämna ett litet tecken på liv.
Imorgon förmiddag tar vi tåget till Malmö där vi ska vara i två dagar. Ska bli riktigt mysigt, jag har aldrig varit där förut.
Hoppas ni har haft en fin helg.
Hörs på onsdag!

Kommentarer
Malin Strömberg säger:

Att det inte går över det där illamåendet? Tokigt! Malmö är förresten sjukt fint och mysigt!

2012-01-16 | 18:47:12
Bloggadress: http://snyggmalinn.blogg.se/
anna säger:

Sv: haha, eller hur, lika snygga! ;) fast de hoppas väl på att du menade lika unga..... hahah!

2012-01-17 | 21:04:53
Bloggadress: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback