Min fina födelsedag

I fredags blev jag ju då 22 år, herregud vad tiden går fort. Snart är jag väl 30 och har en ålderskris. Det diskuterade jag och Ellinor häromdagen, att är det vid någon ålder man kommer få en kris så är det vid 30. Säkert massa man velat uppnå och gjort som inte blivit av. Jaja, 8 år.. Min fina dag började med jobb mellan 6.15 och 12.00. Barnen och fröknarna överraskade mig med sång och tre paket! Jag blev helt rörd och visste inte vad jag skulle säga, det var verkligen inget jag väntade mig. Jag fick en fin kylbag innehållande bodylotion och god, mörk choklad. Perfekt till mig som NEJ-sägare :) Sen åkte jag hem och packade det sista innan jag hoppade på tåget mot fina Göteborg. I lägenheten hade min bror ställt min present; en ROSA flaska champagne! Sen väntade LCHF-pizza med Ellinor och sen åkte vi hem till henne och jag fick dagens andra riktiga överraskning! Rörd två gånger på en dag, herregud. Hon hade bakat jättefina LCHF-muffins och gjort dom typ som en tårta, åh blev så glad! Måste tilläggas att min vän inte tycker om att baka/laga mat, vilket gjorde mig ännu mer glad. Åh fina du! Lite senare på kvällen drog vi in till stan och drack vin på Grindstugan. Vi hade tänkt sitta ett tag och lyssna på Winnerbäck som hade konsert på Trädgårdsföreningen. Dock så åkte vi in lite sent så vi hörde bara sista låten, men det gjorde inget. Fick såna nostalgikänslor så det var nästan skrämmande. Åh rus! Efter att Larsan sjungit klart så hade Grindstugan en trubadur som körde ett tag - tills helt plötsligt när hela uteserveringen blev svart och strömmen gick eller nåt. Då gick vi hemåt. Jag hade en riktigt bra dag med många fina stunder. Tack Ellinor <3 -- Nu sitter jag på tåget hem till mitt älskade Hamburgsund igen. Och till solen. Förhoppningsvis.


Kommentarer
Ellinor säger:

Tack själv och Grattis i efterskott!! Det var en väldigt fin helg, vi ses på fredag =D PUSS

2012-07-16 | 20:03:32
Bloggadress: http://tjorvenellinor.blogg.se
Kajsa ♥ säger:

Låter som en toppenfödelsedag det! :) Åh bästa champagnen också :D

2012-07-16 | 20:03:48
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/
Anna säger:

Den dagen förtjänar du :) Grattis igen i efterskott, kram!

2012-07-16 | 21:34:14
Bloggadress: http://annahelenas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback