Stand up: Badjävlar

I onsdags efter jobbet åkte jag och min kära mor iväg till Hunnebo och kollade på stand up-showen Badjävlar som turnerar runt i Sverige just nu. Henrik Schyffert, Johan Rheborg, Peter Apelgren, Fredrik Lindström, Magnus Betnér och Björn Gustavsson. Det var riktigt jävla roligt! Grymt bra. Om ni har möjlighet någon annanstans i Sverige, SE DEN!
Jag kan inte säga vem jag tycker var roligast, alla var roliga på sitt sätt. Jämför man Lindström med Betnér så finns det t.ex inte en likhet, då Lindström är lite mer "korrekt" i sitt språk och vad han säger medans Betnér är så rå och motsatsen så det är nästan så man blir generad av vissa saker han kläcker ur sig. Men det är sjukt kul. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback