För min egen skull

Hej igen!
Jag har funderat sen sist och kommit fram till att jag saknar bloggen lite. Trots bristen på era avtryck. Så nu har jag bestämt mig; jag börjar igen! Dock så är det helt för min egen skull denna gång. Att skriva av mig och ha koll på mitt eget liv. Det kommer även bli en del fokus på min nya livsstil; LCHF. Inte strikt, men relativt.
Varför undrar några? Jo, jag mår bra av det. Så enkelt är det.
-
Och idag har jag bakat världens godaste chokladbollar, utan ett gram kolhydrater. Känns riktigt bra och de är så mycket godare än vanliga "sötsliskiga". Mums! De ska dock sparas tills imorgon kväll då det blir vin och mys med den finaste vännen i världen!
-
Ikväll blir det Let´s dance-final, heja Anton!

Kommentarer
Kajsa ♥ säger:

Kul att du är tillbaka! :)



Ska försöka kommentera lite mer nu :D

2012-06-01 | 23:37:56
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback