Mitt paradis

Nu är jag hemma från underbara Kreta. Känns i kroppen att man åkte från +35 i skuggan till +15..ont i halsen och hostar, inte alls bra. Hoppas ni har haft det bra här hemma i kylan.
--
Nu är jag iaf hemma hos mor och far för att tillbringa sommaren här i mitt lilla paradis. Och idag har jag jobbat min första dag på sommarjobbet, var nervös imorse vill jag lova! Jag ska jobba 6-7 veckor på förskolan här hemma där de 3 första ska tillbringas i köket där. Imorgon börjar jag och ska då laga fisk i ugn med potatis. Tur att jag själv kan styra det lite så jag iaf kan äta nåt till lunch :) LCHF-light!
--
Efter att ha varit ute i stort sett hela dagen i denna äckliga kyla så känner jag mig helt stelfrusen, så min tanke just nu är att cykla fram till Ica och köpa jordgubbar och grädde och ev hyra en film. Hur låter det? Grymt om du frågar mig!
-
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback