Rätt så sjuk

Jotack. Efter mina 6 timmar i förskolans kök idag, tog jag tempen. 39,4 visade den. Ajdå. Där fick jag förklaringen till att jag svettats typ hela dagen och känt mig hängig. Tur att det bara är en dag kvar att jobba innan 3 dagars ledighet. För att sjukskriva sig i nuläget går fetbort. Finns inte en vikarie att få tag på, speciellt inte till mitt köksjobb. Tur att jag inte hostar lika mycket längre iaf, det låter så illa. Snorigt och svettigt räcker gott och väl! Aja, det är bara att proppa i sig alvedon och dricka massa vatten och te och försöka stå ut till kl 14!
-
Nu ska jag bege mig mot mitt eget kök (känns som att jag bor i köket nuförtiden) och laga kycklingburgare med currymajonnäs, yammie!

Kommentarer
Kajsa ♥ säger:

Krya på dig! Ha en fin midsommar!

2012-06-21 | 16:22:35
Bloggadress: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback