Dålig uppdatering

Ja, jag vet. Jag har varit kass på att uppdatera i helgen/veckan. Det har verkligen varit fullt upp hela tiden. Gått i ett, som man säger! I helgen var det full fart med flytten och herrejääävlar vilken träningsvärk jag hade i ena låret och vaden i början av veckan. Och sjukt ont i foten. Men nu har det släppt som tur är, så igår var jag på gymmet igen.
Ni får inga bilder eller så från lgh ännu, tycker det känns roligare när det är lite mer ordning. Håller ni med?
Nu ska jag fixa lite här, sen blir det en liten träningsstund. Tror dock att jag bara kör kondition idag, men det beror på hur mycket folk det är på gymmet.
Ikväll är det hockey igen. Näst-sista hemmamatchen innan slutspelet. Spännande!

Kommentarer
anna säger:

Sv: detsamma, Johanna!♥

2012-03-02 | 16:38:36
Bloggadress: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback